110224

Denna dagen är full ös. och jag är i stort sett uptagen nästan hela dagen.
Varit ute med Alva, Uffe och Emelie i säkert en timma och 30 minuter. Jätte mysigt. Vet att jag skriv igår att jag skulle fotografera men det blev inte så då det inte var sol ute och sen var det väldigt kallt. Mormor kom hem hit vid 13 tiden och hon har läst lite på mina berättelser. Nu åkte hon precis och jag ska väl snart ta något att äta. Emma, mina kontaktperson kommer vid 16 tiden. Min bror ska nog hämta Alva igen vid 17 tiden tror jag han sa. Nu ska jag skriva lite på en utav mina berättelser och sen ska jag ut med Alva igen.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?