110222

Nu har jag och Alva varit ute och gått, kan säga att det var jätte mysigt.
Tessan kom och lämnade Alva vid...jag minns inte när, haha. Iallafall, strax därefter så tog jag ut Alva på en runda och vi gick i en timma så hon fick springa av sig lite. Nu ska jag göra Havregrynsgröt för jag börjar bli hungrig och klockan är bara 11 så vill inte göra middag ännu. Mamma slutar vid 14 tiden så tror vi kanske ska hitta på något då, men vet inte vad vi ska göra. Och det bror ju på hur länge jag ska ha Alva idag. Men nu måste jag göra gröten, min mage skriker efter mat.
Gammal bild på Alva sedan April 2010.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?