110222 x2

Sitter med hårfärg i håret, vet att jag ska hänga tvätt men orkar inte.
Pratar med mormor i telefon, ska passa hennes hund nu på Torsdag. och tror jag ska passa min brors hund på Torsdag också. Men det kommer gå jätte bra! (: Imorgon har jag BUP vid 14 tiden och tror att jag kanske ska passa Alva lite då med, ska prata med Tessan senare om det ikväll. Nu ska jag snart skölj ur min hårfärg och sen vill jag börja laga middag, känner att jag är hungrig igen. haha.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?