110220

Vaknade vid 20 över 8 idag, varit vaken sedan dess.
Börjar bli hungrig så ska väl snart ta och göra mig lite frukost. Sitter och funderar på vad jag och Emma kan göra idag för något, men har inte kommit på något speciellt. Anyway, vet inte vad jag ska skriva. Tog lite bilder igår när jag var ute och gick, så dom kanske kommer upp ikväll eller imorgon...

EDIT; Ska inte träffa Emma idag då hon är sjuk. Så nu blir det att göra något annat istället, funderar på att gå ut med kameran eller åka iväg och fotografera lite. Men var någonstans vet jag inte.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?