110218 x2

Jag börjar bli trött. Det är inte bra. Men vill sova.
Ska nog gå ner och lägga mig i sängen och kanske sätta på en film, om jag somnar så får jag sova (: Och om det blir fint väder imorgon så tror jag att jag tar med mig kameran ut lite! Känner att jag inte fotograferat på länge nu. Men väntar ju bara på att det ska blir vår. Men nu ska jag ta lite och dricka lite mjölk och sen ska jag kika på en film. Imorgon blir det middag med Lenny, Tess, Mormor och mamma.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?