110217

Vart vaken sedan halv 7 då mamma drog till jobbet.
Nu ska jag spela lite på datorn och vänta på att Emma ska komma, det blir ju skola idag. Jag ska få hjälp med min Matte (ÄNTLIGEN). Anyway, nu ska jag göra lite mackor som jag ska ha med mig till skolan och sen ska jag spela. Hörs senare idag!

EDIT; Pga att Emmas bil inte startar så blir det inte skola för mig. och mamma kan inte gå ifrån jobbet och skjutsa mig. Så ah, jag får väl se om jag kan göra någon läxa här hemma. Känns konstigt att faktiskt bli lite besviken att jag inte kommer till skolan, brukar inte vara så. Men var väl för att jag faktiskt var inställd på skola idag... Men det blir skola imorgon, förhoppningsvis.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?