110213

Vaknade vid 9 idag... tror jag klockan var. Min mage kurrade som fan så nu äter jag en Risifrutti.
Mormor harprecis vaknat och mamma hostar sönder sig låter det som. Hon är typ sjuk. och hoppas inte jag blir smittad, fast på något sätt vill jag det... haha. Anyway, nu ska jag lyssna lite på musik och prata med mormor och mamma om vad vi ska äta till frukost osv. "Nu tar jag en kopp kaffe, och det är nog ingen annan som vill ha" säger mamma, direkt svarar jag med "Men jo, jag vill ha kaffe!"



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?