110208 x2

När jag kommer hem så ska jag äta något gott till middag har jag bestämt.
Tågen går ju inte förens 18 ikväll så jag måste vänta i skolan tills mamma kommer och hämtar mig. Alltså vid 20 över 5. Vilket blir att jag ska vänta i typ 2 ½ timma, kul va? Det blåser inte alls lika mycket ute som innan (det blåser faktiskt knappt något) och jag kan se en blå himmel med moln på. Nu börjar jag bli trött, har verkligen jätte mycket huvudvärk. och jag vet varför. Om man sitter vid datorn länge och koncentrerar sig så blir det så. Det suger. Men nu ska jag ta något att dricka och bara längta hem. I really want to go home.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?