111220 x2

Är inte alls pigg på skolan imorgon. Men som tur är så är det sista dagen i skolan för detta året :) har spelat lite PS2 och städat mitt rum. Ligger nu i sängen och kopplar av. Har huvudvärk. ont i min käke - en negativ del med att ha tandställning. Huvudvärken har väl kommit för att jag spänner mina muskler i käken, varför jag spänner dom är för att jag har ont och de känns ovant med det som är på min tandställning nu :) men de kommer gå över, måste bara vänja mig igen.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?