111222

Varit vaken sedan 7 imorse. typiskt att man inte kan sova länge när man äntligen får göra det. haha.
Ska ta mig en dusch och sen ska jag spela lite SSX på mitt PS2. Hjärtat mitt kommer till mig idag, fast vet ingen tid ännu. imorgon ska man fira jul med brorsan, tess o Vilde. mormor och mamma. plus Lizette och jag :D och självklart får man inte glömma djuren med, Alva, Busan och Uffe. de är fortfarande ingen snö här. jag vill ha snö. längtar till nyår. vill fotografera raketer!


   

och jag saknar Dex.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?