111220

bär snart av för mig till tåget. ska ju till tandläkaren idag. ser inte fram emot det. måste liksom sitta och vänta i 40 minuter då min tandläkartid är 13:30 någonting o jag är i karlshamn 12:30. roligt. efter tandläkaren ska man handla några julklappar o sen ska man hem. Avslutning i skolan imorgon, börjar inte förens 9:30. känns skönt med lov. vill ha snö. men nu bara skriver jag för att ha någonting att göra. fylla ut texten lite liksom. haha.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?