111219

Snart är det julafton. slutar skolan på onsdag. skönt.
Känner mig så seg idag. slutar vid 13:30 och då går man direkt till bussen och åker hem. imorgon måste jag ta ledigt lite från skolan för ska till tandläkaren. jag gillar inte tandläkaren. men behöver dit.

Denna helgen har varit jätte bra. Hade kalas i Lördags. och i Söndags var jag och Lizettei  stallet och tittade på Lucia. Fast egentligen kom vi dit bara för att se de andra utom luciat. hehe. Tog lite bilder, dem blev inte alls bra då jag inte kunde ha min sportinställning på kameran så rörelserna i bilderna blev stilla. istället var jag tvungen att ha den på manuell och då blev bilderna helt suddiga. men sånt är livet. Ska nog lägga upp lite blandade bilder på bloggen i veckan (:



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Joss

Fin blogg :)

2011-12-19 > 12:29:09
BLOGG: http://blondinsandeen.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?