Fångarna på Fortet

Sitter och tittar på Fångarna på Fortet med Lizette. Anna's Toys mot Babsans Boys. Ankas Toys vann. Vi ska hämta Lizette's bror och hans flickvän efter 11 tiden ikväll. Vi har inte fått någon direkt tid ännu. Lizette's bror, hans flickvän och hennes mamma åkte till Tyskland igår kväll. Snart ska vi titta på Harry Potter och Dödsrelikerna del 2, har bara sett del 1 utav den filmen. Många säger att del 2's slut är jätte dåligt. Men vill iallafall se den och även om den inte är som jag hoppats så kommer jag köpa den iallafall :)



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?