korridoren

dsc00189 (MMS)

Sitter i korridoren. Slutade en lektion vid 10 och börjar en lektion nu vid 11:40. Det betyder att jag har mer än en timmas rast. Ingenting jag gillar. Har pratat med en lärare om att jag kanske ska gå bygg. Och om jag ska gå bygg så får jag gå i bromölla. Fick mig en liten chock. Får luska vidare lite på det. Ska ha religion nu snart. Imorgon börjar jag som vanligt 08:20 och då börjar lektionen med religion. Har sedan rast från 09:20 till 10:40, samhällskunskap. Efter det så har jag inga lektioner, så slutar för dagen då troligtvis.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?