i korridoren

Sitter i korridoren och väntar på att lektionen ska börja. Den börjar typ inte förens en timma. Sovmorgon idag, men då det inte går någon senare buss från där jag bor till skolan så måste jag åka den vanliga bussen. Vilket betyder att man får sitta och vänta väldigt länge :) första lektionen är historia, sedan matte, engelska och svenska. Slutar 13:25 idag. Ska skippa matten idag då jag känner att jag inte orkar med den. Och nej, jag skolkar inte från matten. Jag är frivillig inom matte så kan typ komma och gå som jag vill. Så skönt.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?