Redan Onsdag. Ångerst.

Redan Onsdag idag. Vilket betyder att det är Torsdag imorgon. Torsdag imorgon betyder skolstart. Skolstart betyder långa dagar. Långa dagar betyder sova tidigt. Sova tidigt betyder stiga upp tidigt. Allt har med skolan att göra. Ångerst på hög nivå. Oron. Tankarna. Allt blir så jobbigt. Men jag vill faktiskt fixa detta. Jag är trött på skolan men det bästa är om jag biter ihop och fixar detta. Fixar både IV och sedan gymnasiet. Jag måste klara av detta. Hur jobbigt det än är. Åh, jävla ångerst.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Manda

Usch ångest över skolan är så jobbigt. Det gäller att försöka ta det på rätt sätt. Hitta tid för att plugga samtidigt som man hittar tid för att ta det lugnt. Och att försöka hitta avslappnande saker att göra för att bli av med sin ångest. :)

2011-08-17 > 21:57:46
BLOGG: http://blondochsmart.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?