rotera bilden på andra

dsc00207 (MMS)

Nu prövar jag att rotera bilden på andra hållet för att den ska kunna "stå upp" i bloggen. Bussen gjorde fel idag igen. Hon glömde köra inom Norje så hon kom från andra hållet än det man ska när vi ska hoppa på. Var lite kul faktiskt. Men nu är den påväg in till Sölvesborg iallafall. Idag har vi engelska, samhälle, geografi och sen bild. Tror jag. Tittade precis på schemat men har glömt vad det stog lika snabbt. Vet att jag slutar vid 14:25 iallafall och att sista lektionen är bild som vi ska ha på furu. Och vet att hela IV ska ha bild tillsammans, och det känns skönt :)



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?