måndag. lördag. torsdag

Måndag. Lördag. Torsdag. Onsdag. Söndag. dagarna går alldeless för snabbt.
Idag är det Måndag. Nästa vecka på Måndag är det bara några dagar kvar tills min skola börjar. Ju snabbare tiden går och ju närmre skolstarten man kommer så växer sig klumpen större. Jag vill inte. men jag måste. nervositeten växer, oron kommer krypandes, klumpen blir större och större. jag vill inte. men jag måste.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?