Hur ska man...

Hur ska man förklara för någon att den betyder allt för en då den inte finns mer? Hur ska man förklara den känslan när man har kvar personens nummer i mobilen och det ringer, yrvaken stiger man upp. Ser att det står att Han ringt. Men kommer på att han och en annan i min mobil har samma nummer? Hur ska man förklara den känslan? Känslan utav att man vet att Hans namn aldrig kommer dyka upp på mobilen. Att Hans namn aldrig kommer synas där förutom när det är den person som har samma nummer som honom som ringt... Hur ska man förklara? Den där känslan som sliter en itu. Att veta att man aldrig kommer kunna prata med honom igen, aldrig kunna röra honom, krama honom. Aldrig kunna berätta en gång för alla hur mycket han egentligen betyder för en. Det sliter mig i stycken. Hur ska man förklara känslan?


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Johanna

I know the feeling.. =( kram

2011-08-27 > 23:59:49
BLOGG: http://fotonochjag.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?