åsiker ang mobilen

Har fått många åsiker ang den mobilen jag tänker köpa. De flesta säger att den är för dyr och många undrar varför jag väljer att köpa en 'gammal' mobil. Men nu är det såhär att jag INTE vill ha en touch mobil och det finns typ inga uppfällbara/sliders längre. Och varför jag just valde Denna mobilen är för att jag ville ha en sony ericsson och detta var den enda jag kände passade mig! Och det är en spel mobil också, och jag är en spel nörd då det gäller att spela på mobilen :$ men ah, vad jag ville säga med detta är att JAG INTE BRYR MIG om vad ni tycker. Det är JAG som vill ha denna mobilen, det är JAG som ska använda denna mobilen. Så bryr mig inte om vad ni säger.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Anonym

- fin header!

2011-08-01 > 21:13:49
BLOGG: http://dajeroma.blogg.se/
Rebecka'

fin blogg! :)

2011-08-01 > 21:43:59
BLOGG: http://rebeckalicious.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?