min katt tog in

För er som läst min blogg vet att min katt tog in en fågel på mitt rum en morgon. Och nu hände det igen. Och fågeln flög iväg. Fick gå upp för trappan och ropa på Busan och när hon kommer ut ur mitt rum så tappar hon taget om fågeln och den flyter rätt emot mig uppför trappan. Har letat efter den men då dörren var öppen så måste den hunnit flyga ut. Mamma älskar dig Busan men inte när du tar in djur du fångat <3



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?