boring lista

Vilken svordom använder du mest? Fan. Helvete.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 08:00
Var köper du dina matvaror ifrån? ICA.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Självklart tar jag hellre bilden :D
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Hund.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Nope.
När var senast någon stötte på dig? IDK.
Vad åt du till middag senast? Hawaii rulle.
Kan du vissla? Inte längre ): hoppas jag kan göra de igen när jag fått bort min tandställning.
Tittade du på tecknat när du var liten? De har la alla gjort?
Äger du några popband t-shirts? Na.
När flög du senast? 2008 tror jag det var. Till och hem från Thailand.
Pratar du några andra språk? Engelska, lite Italienska, några ord på Thailändska.
Har du gråtit offentligt? Japp.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Conch <3 fenix & 1994 <3
Vad har du med dig in på bion? Godis o Cola.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Engelska och Svenska <3
När sov du senast på golvet? Några månader sedan.
Vilken är din favoritdrink? IDK.
Gillar du din boendesituation? Vill hellre flytta hemifrån men trivs här så ska inte klaga (: 
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 8 tror jag. kanske mer faktiskt.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Inte fullbokade, men stressiga ibland.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Newer.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 17 :D
Tror du på liv på andra planeter? Na.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Inget.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Aldrig.
Tycker du om att krama folk? Ne.
Äger du en digitalkamera? DSC-H10 <3 
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Vet inte.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Ibland faktiskt. men det beror på vad för kött det är.
Är du mörkrädd? Ja ):
Tre saker du alltid har med dig? Mobil, kamera, väska



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?