avsluta meningen

Jag har insett att... jag måste klara av skolan.
Jag lyssnar på... Allt möjligt.
Jag pratar om... intressen.
Jag tycker om... fotografi, skriva, photoshop osv.
Jag avskyr när folk... snackar skit om en.
Min bästa vän... finns inte. har ingen BF.
Min första vän var... en barndomsvän.
Kärlek är... skit.
När jag borstar tänderna... står jag oftast alltid vid spegeln.
När jag lagar mat... och ska äta den sen så är jag inte hungrig längre.
Jag tänder på... Ögonen.
Det roligaste yrket verkar vara... Fotograf.
Det är charmigt med... Tatueringar som betyder något.
Jag är rädd för... Allt just nu.
Den värsta känslan är... ångerst, nervositet, illamående osv osv osv.
Den bästa känslan är... underbar.
Jag är bäst på... att vara den jag är.
Jag är sämst på... skolan.
Om jag vore ett redskap skulle jag vara... kamera.
Jag kommer alltid att vara... den jag är.
Det finaste som finns är... fina saker.
Sist jag grät var... lördags.
Jag kan... låta bli att prata.
Jag kan inte... göra en kyllerbytta.
När jag vill tänka... då gör jag det.
När jag bakar... smakar jag alltid smeten.
Min mobiltelefon är... GR8.
När jag vaknar på morgonen... tar jag alltid mobilen och tittar om jag fårr ngt sms.
Innan jag går och lägger mig... släcker jag lampan.
Idag har jag... städat.
Ikväll ska jag... lägga upp bröllopsbilder o sova.
Jag vill verkligen... pierca mig.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



bara jag

du är så rapp i dina svar. gillar dem och förstår dem. mams älkar dig för att du är du. o att du vågar vara du. kramen

2011-08-07 > 21:19:33

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?