1th Augusti

Tydligen så börjar den nya terminen 18/8. Om jag nu ens kommer in.
Idag ska jag passa på att städa mitt rum, slänga kläder i tvätten och hänga in kläder som är tvättande. Tittar på O.C just nu och tar det lungt bara. Ska nog ta och äta frukost snart, börjar bli hungrig. Ska nog träffa Emma vid 17 tiden tror jag, var verkligen jätte längesedan jag träffade henne. Nu ska jag ladda upp lite mer Nordsjö bilder så att jag äntligen blir färdig med dom bilderna så jag kan lägga upp nya, haha.

och glöm inte att rösta på mig här;
MASKROS

- du kan rösta varje dag så skulle bli jätte glad om ni iallafall kunde rösta varrannan dag :D
 

http://sarasmatkasse.se/tavlingsbidrag-linnea-solvesborg-maskros


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?