110812

Går så segt att ladda upp bilderna. förstår inte varför.
varit vaken sedan 7 tiden då mamma gick till jobbet. Ska snart äta frukost och håller på att ladda upp Kolmården bilderna. Idag vet jag inte vad som händer, det är Fredag iallafall. ska ladda batterierna till kameran och bara ta det lungt. Imorgon blir det att åka och fotografera hundutställningen. Mysigt! och glöm nu inte att ni fortfarande kan rösta på min bild här nedan! klicka bara på bilden så kommer du till länken! :D



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?