110809

Kom på att jag inte skrivit någonting i bloggen idag. ojsan.
Vad jag har gjort idag...ja...jag har i stort sett försökt ladda upp bilderna idag o de går trögt men fungerar iallafall. hjälpt mamma lite och sådant med. Sover ensam hemma ikväll då mamma sover i stan. Trodde det skulle vara någon bra film ikväll men den filmen som går idag har jag redan sett och det är ingen film jag vill se igen. Så blir nog att titta på O.C istället. Men ah, tillbaka till bilderna nu. ska försöka få alla uppladdade idag!


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?