110403 x2

Nu de senaste gångerna när jag slängt iväg ett sms inlägg så ligger jag alltid i sängen. Ganska komiskt känns det som. Men det blir väl att det är innan jag ska sova som jag samlar alla tankarna om vad som hänt under dagen och kan skriva ner allt i lugn och ro. Mamma köpte ju en ny bil i Lördags och jag åkte med den första gången idag. Det kändes väl okej. Den är liten men ändå stor. Men saknar Combin, den älskade FTO. Önskar vi kunde haft råd att behålla den men nej. Så är det.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?