netet - nätet

Denna dagen har varit helt okej.
Nu har vi äntligen fått vårt internet så det känns toppen, och man märker verkligen skillnad på det!
Imorgon ska jag vara iväg hela veckan. Måndag till Fredag. Det känns väl okej. Men har inget internet fast kommer nog slänga in ett SMS INLÄGG om dagen iallafall. Så nästa helg blir det att fixa med en massa sms inlägg på bloggen och så ;) haha. Men nu ska jag plocka undan på golvet här där jag har kopplat in nätet och sen ska jag ta det lite lungt. Klockan är 17:02 och jag är pigg men samtidigt trött. Middag måste ätas, packa måste man också göra. Så ah, min kväll blir lite fullt upp.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?