110403

Ligger i sängen, tittar på O.C och tar det lungt. Söndag idag, inget man sett fram emot direkt. Är inte redo för en ny vecka. Never. Imorgon är det ridningen, vill verkligen dit. Känner att jag måste komma hemifrån, tänka på annat. Vid sånna här tillfällen vill jag verkligen ha en häst eller en hund. Kunna rida ut i skogen, länge. Eller bara gå i några timmar med en hund. Allt för att komma bort.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?