110429 x2

Skulle se om jag hittade något man kunde titta på film ikväll. Men nej. hittar inte ett dyst jag kan se på. Så tror det blir Ishockey för min del! Imorgon är det Lördag, Valborg. Ska träffa pappa på eftermiddagen och sen blir det att vara i stan på kvällen. Känns okej. Ska troligtvis träffa Alva också så har det fullt upp! (: Men nu ska jag ta en Risifrutti och sen blir det Ishockey och relaxa.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?