110425

Sitter vid köksbordet med datorn och ska snart ta någonting att äta. Har ridningen idag vid 12 och vill helst vara där vid 11 så jag hinner pyssla om hästen i lugn och ro utan att stressa. Solen skiner här och hoppas att vi kommer rida ute i skogen idag, hade varit jätte mysigt! Tog ju bilder när jag var i skåne i helgen och funderar på om jag ska lägga upp dom idag (om jag hinner). Just nu slänger jag mest in mobil inlägg men känner att jag inte orkar sitta vid datorn så mycket. Men eftersom att jag driver en fotoblogg så ska jag försöka lägga upp bilder så fort jag kan! (:


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?