110425 x2

Precis duschat och hemkommen från ridningen. Massa mysigt var det att rida idag! plus att vi red ute i paddocken och det var så himla varmt så jag red i T-skirt idag. Nu väntar jag på att maten ska bli färdig för är så himla hungrig. Idag blir det en slappedag för mig. Ska se om jag kan fixa upp lite bilder på bloggen men det är väl det enda jag kommer göra idag. Blir väl något film tittande och kanske ut och lägga mig i sängen. Bara en skön relax dag.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?