110405

Tisdag idag, känns som det är Onsdag. Tiden springer iväg.
Lagt in bilder i datorn som jag ska ladda upp snart. Tror jag sätter det på Tidsinställt inlägg vid 15 kanske.
Imorgon blir det förhoppningsvis Brukshundklubben med Emma och Quno. Kameran ska med! Ser fram emot det, har inte träffat Emma på länge nu så ah (: Jag vet inte vad jag mer ska skriva, bilderna kommer i eftermiddag vid 15. Så ta och kika in då!


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?