Matte har aldrig varit mitt bästa ämne

dsc08611 (MMS)

Matte har aldrig varit mitt bästa ämne. Sitter och räknar matte nu, 23tal med multiplikation med 10, 100 och 1000. och sen jobbar vi med negativa tal. Jag är på addition och subtraktion med negativa tal. Som sagt - matte är inte mitt bästa ämne. och även fast jag säger att jag räknat 23 tal så har man fått hjälp med alla.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Marlene Johnsson

Hello Linnea :) Mja, matte är inte enkelt och om det är till nån tröst så har jag också ALLTID haft svårt för matte som i matematik... Du är så enormt duktig så kämpa på! Jag vet att du fixar både matten och hela Bräkne-Hoby!!! Stor kram på dig tjejen ;) <3

2010-09-09 > 21:31:16

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?