100921

Snart ska vi ha Yrke... och då får man jobba med vad man vill - om man kommit i efter i något annat ämne.
Och jag verkligen måste öva på mitt Växt&Djurliv, vi har prov på fredag. Och jag hoppas det kommer gå bra!
kan knappt ingenting, växter är liksom inte mig grej ):

Sitter och funderar på vad jag kan ha som "veckans inlägg" igen...
Någon som har några ideér om det?
Vad jag kan skriva om?

Iallafall, har börjat göra en ny header igen! Börjar bli trött på den som jag har nu (:
Men eftersom att jag går i skolan så länge så tror jag att jag får börja greja med den i helgen, har ju redan valt ut lite bilder jag vill ha och jag vet precis hur den ska se ut! Hoppas bara att den passar till bloggen så det inte blir helt fel! (:
Men nu måste jag gå, vi börjar halv tror jag!


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?