svenska läxa

Har fått i svenska läxa att jag ska läsa en valfri Roman och dom i klassen började med boken vecka 40, och nu är det vecka 42. Och vi har till vecka 45 att bli klara. Alltså måste jag göra dubblet så mycket som dom, 3 veckors jobb inkl denna! (:
Man har ju inte ens börjat ännu, haha! Men det ska nog gå bra.

Och jag är en sån person att jag inte gillar att läsa romaner,
så varför kan jag då inte läsa en Kriminalroman istället?
Det borde väl funka?

Och eftersom att jag är som jag är, en sjuhelsikes bokmal så kommer jag säkerligen att hitta en Kriminalroman bland mina böcker! (: Älskar att vara bokmal ibland, så skönt att bara sätta mig ner med en bok i handen och dricka lite Teé/Kaffe och bara relaxa.
Ta det lungt, leva sig in i en annan värld för stunden! Ja, jag älskar det verkligen.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?