Självmord live

ARTIKEL HÄR

Jag vet inte vad jag ska skriva, jag tycker det är så tragiskt.
Jag är arg på dom personerna som inte tog det på allvar!

Såhär står det i tidningen;
" Flera personer kunde chockade bevittna när en ung man på måndagen
hängde sig själv i direktsändning på en internetsida.
Polisen larmades och ryckte ut till mannens lägenhet i en svensk stad
men lyckades inte stoppa honom i tid.
Han är nu konstaterad död.
"

Det finns inget att säga, jag lider med Hans släkt & vänner.
Det fanns en del som hejjade på honom att ta självmord, att använda sig av "enklare" saker bl.a att ta tabletter m.m. Och efter hans död så pratade folk fortfarande om att han borde "gjort det på något enklare sätt"
Jag blir så illa berörd att sånt här, folk borde veta bättre än att ta det på skojj.
Jag menar, vem skulle skojja om att ta livet av sig? men visst - det finns folk som skojjar om det.
men egentligen tycker jag att man borde ta varje litet tecken på att någon ska ta livet av sig på allvar.
Ja, jag vet inte vad jag mer ska skriva. Är så arg, så irreterad!


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Anniepie

Usch, har sett lite av filmen och forumet. Fattar inte hur folk tänker, hur det kunde hända, hur elaka människor det igentligen finns, hur skaparna av den sidan inte upptäckte detta! :/ Blir oxå arg och irriterad precis som du när jag hör och ser såntdär! Men men, från det ena till det andra hoppas att du har en bra onsdag! :D Kram!

2010-10-13 > 17:46:14
BLOGG: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Anonym

förstår du är upprörd. Fruktansvärt är det rätta ordet.

2010-10-13 > 21:34:28
louise johansson

usch..

2010-10-13 > 21:58:44
BLOGG: http://louuisen.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?