101030

Nu ska jag in till stan, ska gå med mamma, mormor, Johnny, Alva(LennyoTessans hund) och Uffe(mormors hund). Och som alltid, självklart, så har jag kameran med mig :D Har ju inte blivit så mycket foto nu på sistonde men det ska nog ändras lite! Bilderna kommer kanske upp idag eller imorgon. Hoppas ni har en bra helg!



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Emma

Hoppas du får en trevlig kväll!

2010-10-30 > 18:58:16
BLOGG: http://emmacb.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?