Hösten

Idag har man varit ute med mamma, mormor, Uffe (mormors hund) och sen lånade jag Alva (Lenny&Tessans hund)... Var egentligen meningen att jag skulle ta många foton när vi var ute men det blev inte så. Och jag gillar inte att ta foto i en skog när alla löven ligger på marken bara. Tycker inte det är så fint just nu (:
Gillar mer när Lönn löven blir gula/röda istället! och när man verkligen känner att det är höst och det regnar lite ute och det blir mörkare och mörkare på dagen! Enligt mig blir fotografierna mycket finare när man verkligen märker att det är höst, alltså när det regnar ute (enligt mig är det höst), när löven ändrar färg och det blir mörkare ute. Man får liksom fram höst känslan mer då! (:
Fast visst, när jag vant mig vid att det faktiskt är höst nu så kanske jag kommer ändra mig med att det inte är så fint att fotografera i skogen när bara löven ligger på marken.
Men ja, jäklar, jag gillar hösten faktiskt.

Vad tycker ni om hösten?
Vad är för och nackdelar med hösten?
Vilken årstid gillar ni bäst?

Mina fördelar med hösten:
- Det är så vackert när alla löven ändrar färg.
- Det blir mörkare på dagen & på morgonen! (älskar det)
- Det finns mycket att fotografera.
- Man kan tända ljus och sitta framför brasan.

Mina nackdelar med hösten:
- Det regnar.
- Det båser mycket.
- Det är kallare.
- Man blir så trött när det blir mörkare ute.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?