Gnuttan

"Gnuttan, det var vad dom kallade mig. Vad dom fortfarande kallar mig. Jag hade bara en gnutta hopp att överleva, en liten gnutta att aldrig få se världen med egna ögon. Ta det första andetaget i denna värld och sen försvinna bort bland de andra barnen som aldrig heller fick se världen. Men så blev det aldrig, jag klarade mig. Jag hade den styrkan."

En liten del av min bok jag håller på med, har funderat på att göra en självbiografi
bara att jag byter namn på mig själv i boken och kanske en del personer! (:
Kommentera gärna och säg vad ni tycker!



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



antis :)

ååh den verkar jättebra! Kul att du också vill bli författare! Jag älskar nämligen också att skriva och drömmer om att själv bli författare en dag! :D

Vilken genre är din favorit? :)

2010-10-18 > 20:22:09
BLOGG: http://antisway.blogg.se/
Amanda

härligt :)

2010-10-18 > 21:12:08
BLOGG: http://amoriito.blogg.se/
Emma

Åh berättelsen om lilla Gnuttan :) den är fin :) kram

2010-10-27 > 18:45:17
Mikaela :)

Min fina tjej, så fint skrivet <3 Lilla kämpe <3 Jag tycker om dig så mycket hjärtat och du är duktig på att skriva <3 Puss från din tjej <3

2013-05-11 > 10:48:38
BLOGG: http://melazwallin.blogg.se

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?