försov mig

jag försov mig idag, kändes ju verkligen toppen. Inte!

Så nu sitter jag hemma, övar lite på Växt och Djurliv, vi ska nog ha ett till prov på det.
Funderar på att ta något att äta men orkar inte, måste göra läxan tills mamma kommer hem.

Imorgon blir det föräldrarmöte på skolan vid 18 så jag får se om jag hinner blogga imorgon,
tycker ju att jag borde hinna det! (:
Och jag har kommit på att det faktiskt snart är helg, jisses vad veckorna rusar iväg!
Känns som man inte får något gjort även fast man hinner med mycket.

Men nej, nu måste jag göra klart läxan! Skriver nog lite senare!


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Victoria ♥

skitfin header :)

2010-10-06 > 20:55:20
BLOGG: http://natdhasis.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?