berättelser

som sagt så älskar jag att skriva berättelser och jag vill gärna bli en författare när jag blir äldre.

Och därför har jag gjort denna kategorin, "Berättelser", för att jag kommer kanske lägga upp lite delar
i några berättelser jag gjort/håller på att göra (:
och så kommer jag kanske skriva om jag har några problem med skrivningen och kanske behöver tips/hjälp från er,
kanske också kommer fråga Er vad ni tycker om det jag skriver osv..! (:


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?