101023

Skulle egentligen åkt in till Sölvesborg med mamma idag men blev inte så...
Har valt ut en bok som jag ska läsa som Svenska läxa. Och boken blev Utan ett ord.
Verkligen en jätte spännande bok på hela sina 359 sidor, har redan läst den en gång (:
+ att det är då en Thriller, och jag älskar Thrillers.

Imorgon bär det av till Ullared, kommer vara jätte kul. Men...jag förstår inte varför jag är så himla orolig/nervös ):
jaja, får fan hoppas att det går över!
Och min lista som jag ska handla på Ullared är...TOM.
Jag har inte alls tänkt på vad jag ska handla där, vet inte vad jag vill ha för något.
Tror jag mest kommer hänga vid Elektroniken & kläderna (:
Men nu ska jag dra, ska ta det lite lungt och försöka bli av med min nervositet.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



siri

åhh vilken fin header du har. helt underbar!

2010-10-23 > 18:58:14
BLOGG: http://sirianna.devote.se

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?