101022

Helg Helg åh Underbara Helg... Hmm... varför fick jag just en julkänsla? :o Snöar ju inte här eller något (: men aja.

Idag har jag gjort mycket, men jag tänker inte berätta. Det är privat enligt mig! (:
Men ikväll så blir det att laga mat till Mamma, Johnny och Mormor. Tacos blir det, och jag älskar Tacos.
Blir väl också att titta på någon film ikväll och kanske spela spel! :D

Vad brukar Du göra på Fredagarna?
Ut och festa?
Umgås med familjen eller någon du gillar?


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



FAB

Hoppas Du har en skön helg. Själv laddat med dvder dvs "Modern Family", "Sons of Anarchy", gamla "Married with kids"... Nice blog! FAB

2010-10-23 > 16:34:19
BLOGG: http://fabs.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?