101019

trött...trött...trött...och ännu mer trött...
(förlåt mamma för imorse)

Nu har jag nästan precis stigit upp, hämtade kameran och tänkte att jag skulle ta foto på frosten ute (eftersom att det var frost igår) men icke. Det är 7C ute. Och ingen frost ): så det får bli i helgen kanske som jag tar foto på frosten, vintern är ju snart här (:
Försöker leta upp min instruktionsbok till mina kamera för att se om det kanske är några inställningar i kameran jag missat, men nu hittar jag inte boken så det får vänta lite till... usch, känns som allting är emot mig idag ):
Men nu ska jag greja lite i Photoshop, sen ska jag läsa lite i boken jag har fått i läxa på svenskan
och sen blir det väl att skriva lite mer på min egna berättelse! :D


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



lovisa

fin blogg! :)

2010-10-28 > 10:21:09
BLOGG: http://taggalivet.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?