101012

jag har faktiskt inte mått så bra, det ljuger jag inte om.
Mitt liv är just nu som i en karusell.
Ena dagen mår man illa av allt snurrande,
andra dagen så skrattar man jätte mycket.

Just nu är jag på dagen som mår illa.
Var ute igår och tog foton, ja.
HÖSTEN ÄR HÄR!
Ska se om jag kanske lägger upp bilderna
ikväll eller hur jag gör.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Linnéa Karlsson =)

Aww :( Då är vi två om att allt känns som en karusell! Inte alls kul..men u klarar det =) Tillslut klarar man allt!

Du tar världens finaste bilder iaf :')

2010-10-12 > 15:34:59
BLOGG: http://rodarubiner.com
bara ja

livet är en karusell... ja vi vet ju det. Du får hålla dig kvar så du inte ramlar av. Sätt inte så hög fart.(ha lagom med krav på dig) Det hjälper. Och viktigt är att man inte alltid väljer den snabba karusellen, ibland kan man ta en lite lugnare tex pariserhjulet, det snurrar oxå fast sakta. Eller så tar man och sätter sig på en bänk och äter sockervadd. de ä lugnt de o glad blir man

2010-10-12 > 20:32:01

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?