101004

Nu har jag varit och ridit, eller ja... kom hem vid lite över 20, duschade och sen stannade Emma på Kaffe och en Kanelbulle! (: Är ju Kanelbullens dag idag!

Nu har jag svarat på kommentarer och ska snart göra mig i ordning för sängen, måste ju vakna imorgon så jag hinner platta håret! (: orkar liksom inte göra det på kvällen när jag duschat, är ju alltid så trött...
Imorgon bär det av till BUP och Tandläkaren efter skolan, mamma ska ha sin Square Dance
imorgon så jag får väl gå hem till mormor eller får jag ringa Lenny och fråga om dom jag får vara hos dom så länge! (:
Men nu vet jag inte vad jag mer ska skriva, ska väl lägga mig i sängen och försöka sova, ska ju upp tidigt imorgon.
Men jag hoppas ni haft en bra start på veckan!


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?