passade Alva idag

Var hos Lenny&Tess idag. passade Alva. var ute med kameran, snö snö snö.

Kom dit vid 11 tiden typ, gick ut med henne direkt. Vi gick väl i en timma, as mysigt.
Vi gick till ängen där jag släppte henne lite så hon fick springa och leka i snön,
de flesta fotona togs mest där - på henne. Sen gick vi runt lite bara, jag försökte hitta
bra saker att fotografera men blev lite löv och sånna grejer. Har snöat hela dagen typ,
men det är mysigt med snö. När man väl börjar vänja sig vid det kalla och så.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



GUESS WHO?!

- kul :)

2010-11-26 > 00:58:51
BLOGG: http://dajeroma.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?