Bloggandet

tror inte det kommer bli att jag kommer uppdatera så ofta nu resten av denna veckan.

Lixom imorgon ska jag till Bräkne-Hoby, är väl där till 12-13 tiden, är hemma igen vid typ 14, sen jobbar väl mamma sent så jag blir tvungen att vara kvar i stan till hon kan hämta mig (blir väl att man går hem till Bror), och det kommer bli likadant på Fredag, och på Lördag ska grannen ha Kalas. och på söndag ska vi ha kalas för mamma......

så det kommer väl bli att jag kanske slänger in max 3 inlägg om dagen.
och jag "lämnade in" min dator igår och fick reda på att det "TYP" var vår D-Link som är sönder eller något..
så det blir kanske att man köper en ny D-Link (:

Idag ska jag och mamma åka till Karlshamn och SHOPPA!! :D
jag behöver verkligen kläder och idag ser jag verkligen fram emot att köpa nya ;o
Är inte en sån person som vill gå i affärer (:
men nu ska jag dricka mitt Kaffe och börja med skolarbete, Seyah ;*

Ps; OM NI UNDRAR VARFÖR JAG INTE LAGT UPP NÅGRA
BILDER JAG TAGIT NU, ÄR FÖR ATT MIN DATOR ÄR SÖNDER
OCH DET ÄR JOBBIGT ATT FLYTTA BILDERNA FRÅN EN DATOR
TILL EN ANNAN, AND SO ON.. YEAH, U GET IT.. SORRY!!
Lovar att bilder ska komma snart....!


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Anonym

TACK för en underbar mammadotterdag i Karlshamns . Älskar dig. O du maten va jätte jätte god jag är fortfarande mätt

2010-05-19 > 22:54:36

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?