About me


År 2009 så..

Vilken klass gick du i - 9:an?
Vad hade du för hårfärg - Black
Hur lång var du - 1.58 cm
vem var du kär i - Ingen
Hade du nån Pojk/flickvän - Nopp
Vad brukade du göra på fritiden - Hemma, foton m.m
Vilka umgicks du med - Jadu?
Har du förändrats - Ja.

Nu:
Vilken klass går du i -
1an till hösten
Vad har du för hårfärg - Svart o utväxt<3 sååå snyggt, NOT
Hur lång är du? - 1.58 cm
Vem är du kär i - Ingen (:
Har du nån Pojk/flickvän - Nej.
Vad brukar du göra på fritiden - Bloggen, foto, rida......
Vilka umgås du med - Olika
Hur ser du ut - Beror på vilket humör jag är på

Har du:
Kysst någon -
 Nej
sovit brevid någon med samma kön - Ja.
sovit brevid nån med motsatt kön - Ja
slagit ner nån - inte så vitt jag vet
Ljugit för en bra vän - Ja.
Svikit någon - Ja.

Vem:
Skrev du senast till på msn -
Marshall
Kramade du senast - Mamma
sov du hos senast - Mamma? - hemma alltså
Ringde dig senast - mamma, igår

Vad:
Drack du senast -
Kaffe (:
Köpte du senast - Choklad
Gjorde du igår - Möte och var hos broder..
ska du göra imorn - Onsdag imorgon...vet inte.
Vill du göra just nu - Försvinna! 
Åt du senast - Middag igår, pasta & köttfärsås
Är närmast dig som är rosa - En häst bok..

Kärlek :
Du är kär nu -
Nope
Du har sårat nån så den började gråta - Ja.
Nån har sårat dig så du börjat gråta - varje gång.

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra -
Ja.
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - mhm.
Jag har smygit ut utan lov - Ja.
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - Ja.
Jag har en hemlighet som ingen vet om - "Jag har * Hemligehter * som ingen vet om"
Jag har fuskat i ett spel - Ja.
jag har struntat i ett prov - Nästan alltid

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv -
 Mmh
Jag har druckit alkohol - Yess.
Jag har tagit medecier mot drepression - Ja,
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - Jaa.
Jag har vaknat gråtande - Ja.
Jag har somnat gråtande - Ja.

DÖDEN:
Jag hatar begravningar -
Alltid....
Jag har sett någon dö - Nej.
Någon du Har känt som nyligen som dött - Japp..


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



sagha

Bara bra sj?:P

2010-05-04 > 18:24:59
BLOGG: http://ibeliveinyou.blogg.se/
Ackelina

Sv; jag kan tyvärr inte kolla klippet nu, men kanske senare :)

2010-05-05 > 11:35:44
BLOGG: http://ackelina.webblogg.se/
D A N I E L A ♥

- kollar sen:)

2010-05-05 > 15:32:45
BLOGG: http://danielas.se

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?